miercuri, 11 februarie 2009

Despre Rugaciune....


Nu te ruga niciodată cu atitudinea unui cerşetor. Nu uita nici o clipă că eşti copilul lui Dumnezeu. Copilul Lui fiind, ai drept asupra comorilor Sale care există întru eternitate. Roagă-te fiind convins că te ascultă, deoarece cu siguranţă îţi va îndeplini toate rugăminţile dacă te vei ruga Lui plin de dragoste. Roagă-te cu toată inima ta, cu toată intensitatea. Formulează-ţi rugăminţile cu dragoste, nu cerşi. Cerându-i nu trebuie nici o clipă să urmăreşti să-I impui voinţa ta Lui, ci roagă-te cu fermitate, convins fiind că El îţi va dărui tot ce este mai bine pentru tine.

Isus exprimă aceasta când spune:"Rugaţi-vă cu credinţă".* O credinţă fermă şi iubirea sinceră sunt elementele cele mai importante în rugăciune.


Roagă-te lui Dumnezeu astfel:"Preaiubitul meu infinit, eu ştiu că tu eşti mai aproape de mine decât aceste cuvinte pe care le folosesc în rugăciunea mea; mai aproape de mine chiar decât gândurile mele cele mai intime. Depăşind toate sentimentele mele agitate, eu simt în permanenţă dragostea şi grija ta pentru mine.

Dincolo chiar de trezirea mea actuală spirituală, eu pot să simt susţinerea şi ghidarea Conştiinţei Tale.

Depăşind chiar şi dragostea mea pentru Tine, eu voi devenii din ce în ce mai conştient de dragostea Ta." Dacă vei continua să te rogi astfel cu toată intensitatea, vei simţi prezenţa sa ca pe o mare bucurie ce îţi va umple inima. În această stare de bucurie covârşitoare vei ştii că El este alături de tine şi că îi aparţii cu adevărat.


"Preamăreşte-L pe Dumnezeu!" - de fiecare dată când aud această expresie am senzaţia că aceste fiinţe îl privesc pe Dumnezeu ca pe o doamnă bogată şi răsfăţată. El nu are nevoie de preamărirea noastră; ceea ce doreşte de la noi este dragostea noastră.

Yogananda

Niciun comentariu: