joi, 26 august 2010

IUBITI PE DUMNEZEU MAI PRESUS DE ORICE SI PE SEMENII VOSTRI, LA FEL CA PE VOI INSIVA...!!!

Asa este, nu am mai scris de ceva vreme !
Am stat si am privit, am privit la voi, am privit la modul cum mergeti prin viata, sau, cum viata merge... prin voi ! Am constatat si am sperat sa apara schimbarea. Am citit multe revelatii, ale celor care ne transmit diferite mesaje, toate blogurile sunt pline de asa ceva, toate mediile si mediumii se intrec in a ne anunta schimbarile ce vor veni si cum sa le parcurgem. De ce va grabiti ? Unde vreti sa ajungeti ? Imparatia Tatalui Meu este Acum si Aici !
Oare de ce trebuie sa fim invatati, oare de ce trebuie sa vina cineva sa ne spuna ce sa facem, cum sa mergem, cum sa ne imbracam, ce culori sa acceptam, ce anturaje, oho, lista ar putea fi lunga...!!!
Cand mai putem fi noi, noi cei care am venit aici sa ajungem la Inima, la Inima LUI, sa ajungem acolo prin noi, nu prin altii, ei ajung pe drumul lor, fiecare vede Soarele in felul sau, fiecare il simte pe Dumnezeu in felul sau, fiecare il simte pe Dumnezeu, asa cum il simte pe semenul sau, pe prietenul sau, pe copilul sau, pe cel de linga noi.
Sus, in virf, acolo unde tindem sa ajungem toti, dispare si poteca, dispare si drumul, dispare si trairea, dispare si practica, dispare si prietenul, dispare si maestrul fiecaruia ! Dispar toate pentru ca acolo te intilnesti doar cu EL, cu Dumnezeu, si fiecare are virful sau, pe un Virf de Munte nu incap doi, ci doar tu, cel care ai urcat acolo, acum esti alaturi de EL, esti in Inima LUI ! Oare ce ai sa faci....esti pregatit, sau ai nevoie de carti si de indrumatori ???
Vladut

Niciun comentariu: