miercuri, 21 mai 2008

CELE 10 ILUZII ALE OMENIRII

1. Iluzia cea mai mare - CA EXISTA "NEVOIE". Nimeni nu are NEVOIE de nimic pentru a fi ceea ce este.
2. CA EXISTA "ESEC". Nu poti avea nici un esec in viata...daca nu persisti in iluzia de a avea NEVOIE de ceva.
3. CA EXISTA "LIPSA DE UNITATE". Toti suntem fiinte de Iubire si Lumina si facem parte din acelasi INTREG care se numeste...DUMNEZEU. DUMNEZEU NU ARE NEVOIE DE NIMIC DE LA NOI...PENTRU CA ESTE TOTUL. Unii dintre noi pot sa-l denumeasca pe DUMNEZEU - VIATA. Si astfel, VIATA nu are nevoie de nimic de la noi, pentru ca reprezinta TOTUL.
4. CA EXISTA "LIPSURI". Nu poate sa-ti lipseasca nimic, OMULE, pentru ca nu ai nevoie de nimic, pentru ca esti TOTUL cu VIATA, cu DUMNEZEU, iar VIATA nu are nevoie de nimic pentru a fi pretutindeni.
5. CA "CERINTA" exista. Nimeni nu cere nimic de la noi, nici macar DUMNEZEU - VIATA, pentru ca DUMNEZEU - VIATA, nu are nici o nevoie. Noi trebuie doar sa fim ceea ce suntem acum.
6. CA "JUDECATA" exista. Nu exista nimeni si nimic care sa ne judece pentru ce facem. Problema, in ceea ce facem, este de perspectiva. Fiecare actiune a noastra are perspectiva ei din care o privim. DUMNEZEU - VIATA ne-a acordat LIBER ARBITRU. Facem parte din INTREG, din DUMNEZEU - VIATA. De ce ne-ar judeca ? De ce s-ar judeca DUMNEZEU - VIATA pe sine. Misiunea noastra de CREATIE, aici pe Pamint, este unica si sublima.
7. CA exista "CONDAMNARE". Nu putem fi condamnati pentru ceea ce gandim sau facem. Fiecare avem ADEVARUL nostru. Daca nu ne judeca nimeni, nu ne poate condamna nimeni.
8. CA exista "CONDITIONARE". Nu putem fi conditionati de nimic si de nimeni pentru ca nu exista NEVOIE.
9. CA exista "SUPERIORITATE". Misiunea noastra aici este sacra, am venit sa ne re - creem in cea mai grandioasa forma pe care am conceput-o vreodata. NOI facem parte din TOT, din DUMNEZEU - VIATA. Atunci, cine este mai superior decat cine...?
10. CA exista "IGNORANTA". Notiunea aceasta explicati-o VOI pentru ca...trebuie.

NIMIC DIN ACEASTA LUME NU ESTE REAL, SUNT NUMAI ILUZII...
INTELESUL FIECARUI LUCRU ESTE CEL PE CARE VOI IL DATI ACELUI LUCRU...
VOI SUNTETI CEEA CE SPUNETI VOI CA SUNTETI, IAR EXPERIENTELE PE CARE LE AVETI DE-A LUNGUL ZILEI, SAPTAMINILOR, LUNILOR, ANILOR, SUNT CEEA CE SPUNETI VOI CA SUNT...

Tot timpul am avut nevoie de ceva, am vrut sa fim ocrotiti de o putere mai mare decat noi. Am inventat iluzia NEVOII, ca acel cineva, care a fost ZEUS, etc., are nevoie de ceva de la noi. Ne-au speriat ploile aprige si am inventat o putere - zeul ploii. Ne-au speriat fulgerele si am inventat alta putere - zeul fulgerelor. Am crezut ca cineva este tot timpul mai puternic decat NOI si trebuie sa-i oferim ceva, la schimb pentru a fi bun cu noi, pentru a nu ne pedepsi.
Astfel...printr-o explicatie scurta...am ajuns AICI unde ne aflam.
A venit la noi si Isus, sa ne convinga de faptul ca facem parte din acelasi TOT si ca avem aceleasi puteri ca Intregul. EU CU TATAL UNA SUNTEM IAR VOI SUNTETI CA MINE...
Nu l-am inteles, nu i-am inteles mesajul chiar daca a facut un mare sacrificiu, un ultim sacrificiu, ne-a aratat chiar ca MOARTEA reprezinta, de fapt, o noua VIATA, si trebuie sa intelegem acest lucru.
Acum Il veneram si nici macar nu intelegem ca ne veneram pe noi.

Iubire si Lumina, dragi Lucratori in Lumina ce sunteti !
Traiti momentul minunat de ACUM, altceva nu conteaza. DUMNEZEU - VIATA nu are nici o NEVOIE de la NOI. Vrea doar sa FIM.

Ganditi-va bine, TIMPUL nu trece niciodata, NOI trecem prin TIMP !

Va iubesc, parti ale INTREGULUI !

K

Niciun comentariu: