miercuri, 19 august 2009

RUGACIUNEA LUMINII !



Aşa cum stau singur în marea Ta linişte, Doamne, Tată al meu, din inima mea izvoraşte o lumină pură care umple fiecare atom al fiinţei mele cu imensa ei strălucire. Viaţa, Iubire, Putere, Puritate, Frumuseţe, Perfecţiune, se înalţă în adevarata lor splendoare înlauntrul meu. Privind adânc în esenţa acestei lumini, vad o altă lumină, - fluidă, dulce, albă-aurie şi strălucitoare, - absorbind, generând şi emiţând focul măângâietor al Celei Mai Mari Lumini.

Ştiu acum că sunt Dumnezeu şi una cu tot universul lui Dumnezeu. Vorbesc în taină cu Dumnezeu Tatăl meu şi sunt netulburat.
NEMIŞCAT ÎN LINIŞTE
- Totuşi, în această linişte deplină se desfaşoară cea mai mare lucrare a lui Dumnezeu. Iaraşi, sunt etulburat şi o linişte desăvirşită este pretutindeni în jurul meu. Acum strălucirea acestei lumini se răspândeşte în vastul univers al lui Dumnezeu, şi ştiu că viaţa conştientă a lui Dumnezeu este pretutindeni. Din nou o spun fără teamă, Eu sunt Dumnezeu; sunt liniştit şi netemător.
Îl înalţ pe Christ înlăuntrul meu şi intonez cântarea Divină. În armonia muzicii mele, cântă inspiraţia. Mereu mai tare,înlăuntrul meu, Marea Mamă cântă despre viaţa cea noua. Cu fiecare zi mai tare şi mai clar, inspiraţia imi înalţă gândirea conştientă până când ea se acordează cu ritmul Divin. Iaraşi înalţ Christul din mine şi ascult atent ca să aud voioasa muzica. Nota mea fundamentală este armonia, iar tema cântecului meu este Dumnezeu, şi Dumnezeu işi pune pecetea pe Adevarul cântecului meu.
PRIVIŢI CUM MĂ NASC A DOUA OARĂ,
IATĂ UN CHRIST
- Cu marea lumină a Spiritului Tău, sunt liber; Doamne, Tată al meu, pecetea Ta este pusa pe fruntea mea. Accept.
Tin sus lumina ta, Doamne, Tată al meu. Iaraşi, accept.
Când Isus termină de vorbit, o raza orbitoare de lumină albă pură ţâşni din plexul solar al trupului Său. Acest fascicul de lumina se intinse asupra ..........aici putem spune partea de corp bolnava, problema ce o avem de rezolvat, etc.
AMIN !
Din Viata Maestrilor

Niciun comentariu: