luni, 8 februarie 2010

Mesaje pentru Dumnezeu, pe care-L iubim mai presus de orice !

O surioara de Lumina mi-a trimis aceasta REVELATIE, asa cum a fost denumita, initial sa o posteze ca si comentariu.
Dar, este prea plina de frumusete spirituala ca sa nu "stea in capul mesei". 
Toti care citim acest blog te felicitam, draga OM si te rugam sa le spui tuturor ca acesta este un loc unde se vorbeste cu Dumnezeu, sa ne mai trimita mesaje aici. 
Creatorul se bucura ca nu este uitat de Creatia sa !
O conversatie cu Dumnezeu este Lumina sufletului si a simturilor, o dovada de incredere in Tine – Eu Sunt cel ce Sunt – si de respect suprem pentru frumusetea Creatiei.
O conversatie cu Dumnezeu transcede mintea, o face spectator cu-minte si tacut, mninata fiind si ea de nemarginirea si totalitatea a ceea ce ESTE creat, in asteptare doar.

Si totusi, ne este atat de teama sa trecem de bariera, sa vedem ce-i dincolo de noi si-n noi – cum bine spui tu, Vladut – si unde se afla propriul nostru creator si minunata noastra creatie.
Intr-o gramada de moloz, unde odinioara a fost o casa sau poate o constructie mareata, nu vedem decat piatra si nemiscare. Daca ne-am uita mai bine, am vedea o mica si minunata floare si cateva fire de iarba verde. Daca am vedea cu sufletul, istoria molozului nu ni s-ar mai parea anosta si rece. Am vedea cu ochii simtirii ce a fost acolo odata, am trai bucuria familiei ce a locuit-o, sentimentele ce au dat nastere acelei constructii… am avea o conversatie minunata cu Dumnezeu despre … Creatie si traire.

Un prieten imi spunea odinioara ca… educatia e de vina. Vedem ce am invatat sa vedem, gandim in acord cu normele, simtim ceea ce trebuie.
NE ESTE FRICA DE NOI !
“Sa renuntam la educatie, sa renuntam la tipare”, curata blasfemie.
Am invatat ca, a iesi din tipar, este un comportament specific oamenilor cu comportamente nu tocmai “ortodoxe”, antisociale chiar. Numai ca nu este RAU sa iesim din norme DEVENIND MAI BUNI, mai toleranti, mai receptivi… sa avem conversatii de suflet cu Dumnezeu cand spunem:
“Doamne, iti multumesc ca ai creat cerul si pamantul, luna si soarele, bucuria si tristetea … iti multumesc ca m-ai creat OM.
Si m-am lasat sa plang si sa rad, sa pot simti cand bate vantul si sa simt compasiunea cand stau de vorba cu un suflet in furtuna.
Iti multumesc, Doamne ca m-ai facut capabil sa-mi opresc gandurile si mintea cand trebuie sa simt.
Pentru ca fara simtire si fara Tine, Doamne, nu sunt NIMIC.
Invata-ma, Doamne, spune-mi ce sa fac… ca sufletul sa serveasca sufletului, iar mintea sa serveasca mintii… sa pot sa invat pentru a simti mai bine si mai cu
Tine-n inima…”
Asculta-ti sufletul in Esti cel ce Esti si vei descoperi raspunsul lui Dumnezeu.

Primeste tot ceea ce vine la tine cu bucurie. Stai si cugeta in Tine realitatea ce ti se descopera in fata. Nu refuza nimic. Toate ne sunt date cu un scop, iar scopul suntem… noi insine. Opreste ceea ce-ti este de folos si invata sa traiesti in Adevar… un adevar ce nu este – intr-adevar – niciodata simplu. Adevarul este Unul, adevarul tau nu este diferit de al meu, numai unghiul din care este sesizat si gradul de constientizare difera. Eu Sunt cel ce Sunt cuprinde tot Adevarul, toate raspunsurile si intrebarile posibile. Creatia se contempla pe ea insasi si se re-creaza – iar si iar, infinit si etern – pana ajunge sentiment pur si nemiscare absoluta.

Deci…
asculta, priveste si taci
asculta sa-nveti sa vorbesti
priveste sa-nveti sa cladesti
si taci … sa-ntelegi ce sa faci…
asculta, priveste si taci!

Sentimentele noastre, o continua observatie asupra lumii interioare si exterioare, acceptarea Unitatii in Diversitate, sunt cheia pentru revelatie si revelarea credintei.

Ai incredere si Credinta.
Drumul prin Tine, spre Tine nu este nici greu, nici usor, ESTE, atat!
El este asemenea fiecarui lucru de pe pamant, pentru ca este menirea noastra. El este precum o floare/ zambet/ culoare… este precum Dragostea pe care toti o doresc, poetii o canta – asa vorbesc ei cu Dumnezeu -, dar prea putini o intalnesc si stiu sa o traiasca.
Dumnezeu este dragoste, iar eu as spune…
Dragoste, cea care m-ai creat, EU SUNT CEL CE SUNT.

Iti multumesc, Doamne, ca existi. Iti multumesc ca ne aduci aminte de noi…

OM

Un comentariu:

suràs spunea...

Felicitari pt toate postarile.Traire si vibratie...si rezonanta cu sufletele noastre ,ale celor"flamanzi"