marți, 2 septembrie 2008

Rugaciunea ABANDONARII


De ce esti agitat? Lasa-Ma sa am Eu grija de problemele tale. Eu voi fi Cel Care se va gandi la ele. Nu astept altceva decat sa te predai Mie. Eu intervin numai atunci cand tu stii cum sa te abandonezi in intregime, atunci nu mai trebuie sa-ti faci griji de nimic. Spune adio tuturor temerilor si descurajarilor tale. Pari ca nu ai incredere in Mine.

Sa te abandonezi inseamna sa iti intorci gandurile de la toate problemele tale. Lasa totul in mainile Mele, spunand “Faca-se voia Ta, Doamne. Gandeste-te Tu la asta!”. Asta inseamna “Doamne, Iti multumesc pentru ca ai luat totul in mainile Tale si vei rezolva asta pentru binele meu cel mai inalt!”.

Aminteste-ti ca gandindu-te la consecintele unui lucru este contrar abandonarii, asta inseamna ca tu te ingrijorezi ca situatia nu va avea rezultatul dorit. Astfel demonstrezi ca nu crezi in Iubirea Mea pentru tine. Vei dovedi ca tu nu consideri ca viata ta se afla sub controlul meu si ca sunt lucruri care-Mi scapa.

Nu te gandi niciodata “Cum se va sfarsi asta? Ce se va intampla?”. Daca cedezi acestei tentatii dovedesti ca nu te increzi in Mine. Vrei sa ma ocup Eu de ea, da sau nu? Atunci trebuie sa incetezi sa te mai nelinistesti pentru asta. Te voi indruma numai daca Mi te predai complet iar cand va trebui sa te conduc pe o cale diferita de cea pe care te astepti, te voi purta pe bratele Mele.

Ceea ce te tulbura serios este gandul, ingrijorarea, obsesia, vointa ta de a te descurca singur, cu orice pret. Eu pot face atat de multa bucurie cand omul, atat in nevoile lui materiale, cat si spirituale, se indreapta spre Mine spunand: “Gandeste-Te Tu la asta!” si apoi sta linistit cu ochii inchisi. Vei primi foarte mult dar numai cand tu, in rugaciunea ta, te vei baza complet pe Mine. Tu te rogi Mie doar atunci cand suferi si te astepti ca Eu sa intervin dar in modul dorit de tine. Nu te increzi in Mine, ci doresti ca Eu sa ma adaptez cerintelor tale.

Nu crede ca cei bolnavi, care cheama doctorul, sugerandu-i tot timpul tratamentul pe care ei il socotesc potrivit. Nu face asta, ci mai degraba, chiar in circumstantele triste, spune : « Doamne, Te preamaresc si Iti multumesc pentru acesta problema, pentru aceasta lipsa. Ma rog ca Tu sa asezi lucrurile cum doresti pentru aceasta viata terestra, vremelnica. Tu stii foarte bine ce este cel mai bine pentru mine! »

Uneori simti ca dezastrele cresc in loc sa se diminueze. Nu te agita. Inchide-ti ochii si spune-Mi cu credinta : « Doamne, faca-se voia Ta ! Ingrijeste-te Tu de asta ». Si cand spui astfel, Eu realizez si un miracol daca este nevoie. Eu ma gandesc la asta numai cand tu te increzi total in Mine. Eu ma gandesc intotdeauna la tine, dar te pot ajuta numai cand tu te bazezi total pe Mine.

Sai Baba

Niciun comentariu: