joi, 18 martie 2010

CINE VORBESTE...SI CINE SIMTE ?


Î: Spune-mi, te rog, cum comunic cu Tine?
R: Eu Sunt al doilea Eu al tău. Comunic prin vorbele mele, iar vorbele mele sunt vorbele inimii. Câteodată, te trezeşti vorbind cu mine pe stradă, mă mai iei în seamă şi când ai probleme de rezolvat iar mintea ta ia o ... pauză. De fapt, atunci îţi dai seama că aceasta nu poate rezolva nimic prin mecanismele ei complicate şi ... mă asculţi pe mine...
Eu sunt sfătuitorul şi păzitorul tău... Se întâmplă să mergi adesea pe stradă şi eu să îţi spun pe unde să o iei sau te trag de mânecă ... tocmai eşti pe punctul de a trece pe roşu la semafor...
Câteodată te trezeşti “spunându-ţi ceva în sinea ta”, chiar murmuri ce-ţi spun... şi te sperii... Oare ce se întâmplă cu mine? Ei, ce să fie... vorbeşti cu spiritul. Sau spiritul tău vorbeşte în materie.
Eu sunt cu tine/ în tine, în toate timpurile din timp, fiind Divin şi etern.
Sunt cel ce îţi răspunde în Adevăr la orice întrebare, doar să mă asculţi în tăcerea minţii vocea mea.

Î: Totuşi, am clipe în care sunt dezorientat şi slăbit... şi pare că nimeni şi nimic nu mai este lângă mine.
R: Când sufletul o ia razna... eu mă se retrag şi te las liber să decizi, dar... vei primi alte spirite care nu sunt ale corpului. O casă nelocuită face loc locatarilor de toate speţele. Eu – spiritul -, nu plec, doar mă retrag într-un colţ şi las locul gol...
Atunci este momentul în care sufletul îţi atrage tot felul de alte spirite: alcool, ...prostituţie, ... ură, ...invidie, ... toate sunt spirite. Iar la urmă, când sufletul a căzut suficient şi nu mai poate controla casa iar spiritele pe care le-a primit îl coplesesc ... ţipă, ţipă tare la mine - spiritul din el -, locuitorul de drept al proprietăţii.
După ce sufletul tipă “din suflet”..., eu cer sprijin de la Dumnezeu şi aduc în corp o boală, ...un necaz, ... ceva care să determine locatarii nepoftiţi să plece de bună voie, ... sau forţaţi...
Lecţiile pe care le primeşti prin astfel de încercări sunt Voia Divinului, care nu ar permite nimic dacă ar ştii că acestea nu duc la învăţarea unor lecţii şi la creştere spirituală. Iar tu le primeşti conştient, pentru că tu ai fost cel ce ţi le-ai ales...

Trebuie să îţi re-aminteşti, trebuie să conştientizezi şi să FII ceea ce eşti: o Fiinţă de Lumină, Eternă. Mintea îţi ascunde încă adevărata ta natură. Tu ai uitat că Tu eşti punctul central din Inima lui Dumnezeu Etern, Tu eşti în El şi El în Tine... “Lumină din Lumină, Dumnezeu Adevărat dn Dumnezeu Adevărat, Născut nu făcut”... "... voi turna din Duhul Meu peste tot trupul şi fiii voştri şi fiicele voastre vor prooroci şi cei mai tineri ai voştri vor vedea vedenii şi bătrânii voştri vise vor visa”
Eu sunt Aici, Acum şi Oricând şi te privesc. Îţi văd zbuciumul dar nu te părăsesc, pentru că scara minunată pe care vei urca este deja gata... Treptele le cunoşti, sunt parte din tine, dar te-ai obişnuit atât de mult cu materialul minţii încât ţi-e teamă să nu păşeşti în gol. Credinţa înseamnă încredere în Tine! Te voi lua de mână... primul pas este greu, ştiu. Dar, nu te teme să înaintezi... . Inima ta este gata ACUM să primească Încrederea şi Iubirea Divină!
Acum te văd pe prima treaptă… ce frumos este Spiritul ce se întoarce la Dumnezeu!

Niciun comentariu: