vineri, 12 martie 2010

LENEA SPIRITUALA...



Suntem aici sa-i ajutam pe semenii nostri, in orice clipa, in orice situatie !
Asa spun cei care ne sfatuiesc in drumul spre Inaltare Spirituala si ne mai dau un Certificat de Initiat, un act de buna purtare divina.

Este normal sau nu este normal sa ajutam ? Multe raspunsuri se pot da pe aceasta tema, care mai de care mai pompoase si pline de argumente solide.
Marele Maestru al Creatiei spune ca Imparatia Cerurilor trebuie cucerita, luata cu asalt, altfel, aceasta nu ni se releva. Noi trebuie sa o cucerim, sa ajungem acolo, pe coate si genunchi, plini de rani si suferinte...dar numai ale lumii materiale.
Pe virful unui munte nu urci ca la promenada !

Atragerea Lenei Spirituale se produce foarte repede si este sprijinita, daca nu sunt atenti, de chiar maestrii din colectivitatile din care facem parte, care pot fi grupuri de initiere, grupuri de meditatie sau alte...grupuri exclusiviste.

EU cer o parere...spirituala, un sfat, o indrumare, o solutie, etc. Un maestru, onorat sa fie numele sau, incepe sa-mi explice cum sa procedez, de ce trebuie sa fac in acest fel, de ce ....in celalalt mod, cum trebuie sa tin mainile, cum sa meditez, cum sa citesc, cum sa maninc....cum sa....
EU nu ma multumesc cu aceasta explicatie, mintea mea imi spune sa incerc si in alta parte, sa vad ce mi se va spune, ce indrumari voi primi.
Zis si facut ! Ma inscriu in alt grup, schimb linia de initiere, schimb meditatiile, schimb diplomele, schimb sfaturile, schimb maestrii, schimb....
Nu este suficient, trebuie sa mai fac ceva, parca ma apasa o energie de un anumit fel, parca am un atac energetic, da, asta este, am ales gresit....!
Schimb iar ...energiile....tehnicile...adresele de mail...numerele de telefon...meditatiile...intrebarile si, la urma, evident, raspunsurile pe care le primesc de la maestrii...schimbati si acestia...
Ei, acum parca este altceva, alte carti...alte indicatii....alt grup...mai sa fie...cum de nu am stiut eu de toate astea de la inceput...!
Credeti ca tine mult ? Nu, foarte putin ! Si iar, alte cautari, alti maestri si...tot asa...pina imi place ceea ce mi se spune !

In loc sa existe o Inaltare Spirituala, o lupta pentru cucerirea virfului cel mai inalt al muntelui spiritual, o lupta pentru atingerea Imparatiei Cerurilor, apare Lenea Spirituala, o aparenta multumire cu ceea ce avem, cu locul unde suntem, cu anturajul spiritual in care ne miscam.
De ce ? A, nu stiti inca ? Pentru ca Mintea noastra a ales, am lasat-o sa aleaga in locul Inimii !
Ce a ales ?
A ales varianta cea mai confortabila de Grup, Maestru, Initiere, Relatii, Vindecari, etc. A ales Lenea Spirituala ! Nu ca celelalte variante nu ar fi fost bune, nu ! Dar nu vibrau cu aspiratiile interioare !
Daca alegeam cu Inima stiam ca nu era nevoie de atitea lucruri, de atitea grupuri, de atitea meditatii, de atita muzica de relaxare, de atitea sfaturi care nu se asemanau cu aspiratiile noastre, dar erau bune pentru ca le-au facut si ceilalti si i-au ajutat in drumul lor.
ADEVAR VA SPUN EU VOUA ! NU VA MAI LASATI PACALITI DE O MINTE MATERIALA, CONDUSA DE IMAGINI SI DE MATERIE, SUPUSA JUDECATII. INTRATI IN LUMEA INIMII VOASTRE, ACOLO SUNT EU, SI UNDE SUNT EU, ACOLO ESTE SI IMPARATIA CERURILOR !
NU SPUN CA CE ATI AFLAT ESTE BUN SAU RAU, SPUN DOAR SA TRECETI TOTUL PRIN FILTRUL INIMII NU PRIN CEL AL DELASARII MINTII VOASTRE, AL COMODITATII.
CU SABIA INTELEPCIUNII DIVINE IN MINA SE CUCERESTE IMPARATIA CERURILOR, PRIN LUPTA CU MATERIA SI CU TOT CE ESTE SUPUS JUDECATII !
CA SA SIMTI FOCUL IUBIRII DIVINE...TREBUIE SA FII FLACARA A IUBIRII DIVINE !
ARDETI CU FOCUL INIMII TOT CE ESTE IMPUR, TOATE COJILE MATERIEI CARE VA INCONJOARA SI LASATI SCANTEIA DIVINA SA STRALUCEASCA,SPIRITUL SA SE UNEASCA CU SUFLETUL IN TRUP !
SUFLETELE LENESE NU ATING IMPARATIA CERURILOR, ACESTEA RAMIN IN LUMEA COMODA CREATA CHIAR DE CATRE ACESTEA !
ASA SA FIE, AMIN !
Sa fiti binecuvintati in Iubire si Lumina !
Vladut

Un comentariu:

mya spunea...

aveti mare dreptate...m-am saturat de persoane care se cred autoritati spirituale si nu traiesc adevarul divin incercand sa afunde si pe altii in asa zisii iisusi,ioani botezatori proclamati peste noapte mari cunoscatori,marii magdalene,sfinte fecioare ...cum de-s toti intrupati frate aici???toti au ajuns la adevar....toti sunt bucati de iisus....te fac sa o iei razna cu aberatiile lor...ei citesc carti dar nu inteleg nimic din ceea ce citesc,se ascund dupa cuvinte frumoase si texte biblice,iar daca incerci sa spui:''ceva pute!!!'' iti zic ca esti reptila ....daca spui adevarul esti reptila!!!!! nu sunt de acord cu ceea ce pretind ei ca sunt....toti acesti maestri proclamati traiesc intr-o mare iluzie in care nu se respecta legile divine simple si frumoase si nici pe altii nu-i lasa sa o faca,pentru ca ei au ajuns sus...foarte sus....si noi daca nu avem vibratia necesara...