vineri, 7 noiembrie 2008

Marea Cauza, sau Principiul Director


Marea Cauza, sau Principiul Director, l-a vazut pe fiul sau Christ, omul perfect. El a spus: 'Acesta este Domnul Dumnezeu, Legea Fiintei Mele, careia i-am dat stapanire peste cer şi pamant şi peste tot ce este în ele; şi acest perfect Unul nu are nevoie să fie limitat de nici o conceptie materiala, căci Idealul meu Perfect se ridica mai presus de orice limitare şi are aceeasi putere şi stapanire pe care o am Eu. Astfel, Eu vorbesc prin Domnul Dumnezeu al Fiintei mele.

Eu nu-ti dau nici o alta porunca decât aceea ca, dacă vei coopera cu Mine în Vointa Creatiei Divine, nu vei mai avea nevoie de nici o alta porunca şi nu vei mai pune chipuri cioplite mai presus de Mine sau de tine insuti. Astfel, nu vei mai apela la dumnezei imaginati, ci vei sti că tu esti Dumnezeul prin care Eu ma bucur şi că ai aceeasi stapanire pe care o am Eu. Acum ridica-te la mine, fiule; uneste-te cu mine, şi Eu Sunt tu insuti, şi impreuna suntem Dumnezeu. Trupul tau este Trupul lui Dumnezeu, cel ideal, care exista şi a existat inainte că rasa umana să fi fost proiectata în forma. Este fiinta omenirii, creatia lui Dumnezeu. Toata omenirea, orice om are aceasta forma şi imagine perfecta dacă va accepta, doar, aceasta imagine adevarata. Acesta este templul lui Dumnezeu, care apartine omului şi este pe de-a-ntregul pentru om.

Nu-ti vei face nici un chip cioplit şi nici o imagine a ceea ce este în cer sau pe pamant, sau în apele pamantului. Nu vei modela nici o substanta în vreo imagine sau vreun idol; căci toata substanta creatoare este la dispozitia ta, din abundenta. Nu te vei inchina în fata nici unui lucru creat, nici nu-i vei sluji; şi astfel nici un lucru nu va fi gelos, şi nu va exista nici un pacat şi nici o nedreptate care să se rasfranga asupra copiilor tai din orice generatie; căci vei veghea, privind mereu atent la cauza si, de aceea, idealul acelei cauze nu se va diminua. Astfel vei da dovada de aceeasi iubire pe care o manifest Eu pentru tine.

Vei onora aceasta Cauza sau Principiu Director, stiind că este Tatal şi Mama ta, şi zilele tale vor fi mai multe decât firele de nisip de pe plaja marii, care sunt nenumarate.

Nu vei dori să ranesti, să distrugi sau să ucizi, căci creaturile sunt creatiile tale; sunt fiii tai, fratii tai, şi ii vei iubi aşa cum te iubesc Eu.

Nu vei comite adulter, căci orice lucru pe care il vei face altora, il vei face de fapt tatalui tau, mamei tale, fratelui tau, surorii tale, sau celor iubiti de tine; căci ei sunt iubiti de Cauza la fel cum te iubeste Cauza pe tine.

Nu vei fura, căci nu furi decât de la Cauza; şi dacă furi de la Cauza, furi de la tine insuti.

Nu vei depune falsa marturie impotriva nici unei creatii, căci, dacă faci asta, depui marturie impotriva Cauzei care esti tu insuti.

Nu vei ravni la nici un lucru, căci, dacă faci asta, ravnesti numai la Cauza care esti tu insuti; mentinandu-te unit cu Cauza, ai ceea ce este perfect şi este cu adevărat al tau.

Astfel că nu vei fauri chipuri din argint sau din aur că să le slujesti ci, vazandu-te pe tine insuti identificat cu toate lucrurile pure, vei fi totdeauna pur.

Atunci nu te vei teme, căci nici un Dumnezeu, în afara de tine insuti, nu va veni să te judece; căci vei sti că ea, Cauza - nu personala, ci impersonala - este pentru toţi şi ii cuprinde în intregime pe toţi.

Apoi, vei ridica un altar, şi pe altarul acela vei aprinde şi vei pastra mereu viu focul nemuritor, nu al zeilor, ci al Principiul Director care este Dumnezeu. Te vei percepe pe tine insuti, Christul, cel perfect, singurul nascut din Adevaratul Principiu, Adevarata Cauza.

Stiind pe deplin aceasta, poti exprima cuvantul (DUMNEZEU) şi cuvantul devine vizibil. Esti creativ şi esti Creatorul, de jur imprejur, deasupra, dedesubt, inlauntru, Una cu Divinul Principiu-Cauza Director, DUMNEZEU.

Cerurile asculta de vocea lui Dumnezeu, vocea linistita a lui DUMNEZEU vorbind prin om. Astfel, când vorbeste omul, Dumnezeu vorbeste.'

Niciun comentariu: