sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Unde şi cum să ne rugăm la Dumnezeu. Templul creaţiei




"Nu construiţi case de rugăciuni, ci adăposturi pentru săracii care nu au cu ce plăti!
Prin iubirea voastră pentru sărmanii vostri fraţi şi surori Mă veţi slăvi cu adevărat, iar Eu voi fi mereu prezent printre voi în asemenea case de rugăciune, fără ca voi să vă daţi seama.
Dacă vreţi însă să-Mi faceţi un Templu din inimile voastre şi să trăiţi cu smerenie în faţa Mea, ieşiţi în Marele Templu al creaţiei Mele; soarele, luna şi stelele, marea, munţii şi arborii, păsările din aer, peştii din apă şi toate florile de pe câmpii vă vor vorbi despre  gloria Mea!
Spuneţi-Mi, oare nu este copacul mult mai frumos împodobit decât Templul din Ierusalim? Copacul este o creaţie adevărată a lui Dumnezeu, el este viu şi dă fructe, dar ce poate fi un templu, ce dă el? Vă răspund Eu: orgoliul, mânia, gelozia şi ambiţia cea mai nebunească. El nu este o operă a lui Dumnezeu, ci doar o construcţie a vanităţii oamenilor.
Adevăr, adevăr vă spun, cel care Mă iubeşte, Mă slăveşte şi se închină făcând bine fraţilor şi surorilor sale, în Numele Meu, va fi răsplătit în ceruri. dar cel care Mă va slăvi continuu într-un templu construit pentru tot felul de ceremonii, îşi va primi răsplata în acest templu."
Vorbele lui Isus transmise lui jakob Lorber




2 comentarii:

ommiracle spunea...

Frumusetea nu are nevoie de podoabe. Ea vine din FIINTA si e vesnica. Nimic nu este mai frumos decat un zambet si un suflet plin de iubire: cum ar arata zambetul si sufletul daca i-am ridica temple, l-am impodobi cu beteala? Ar fi oare mai frumos?

vlad clapa spunea...

Templul zimbetului si al sufletului esti TU.
Te-ai uitat vreodata in oglinda ?
Ai sa vezi ce frumos templu ai !
Cum este sus asa este si jos, Microuniversul se compara cu Macrouniversul, Templul Tau se eztinde la Templul lui Dumnezeu - Creatia, Viata, Lumina.
Daca te-ai uitat deja in oglinda ai putut admira gloria lui Dumnezeu...in Tine, particica din Lumina Creatorului.