vineri, 8 ianuarie 2010

Vântul spiritual a început să bată, trezind inimile oamenilor !



Despre mesajul lui IOAN BOTEZATORUL
Deşi cei mai mulţi dintre ei nu reuşesc să-i înţeleagă mesajul, voi, cei capabili să înţelegeţi acest mesaj, nu ar trebui să rămâneţi surzi în faţa lui. Treziţi-vă şi aruncaţi balastul lumii materiale cât mai departe de voi! Înainte de toate, voi sunteţi spirite pure, locuitori de drept ai unei alte lumi mai mari, practic infinită şi eternă. Nu uitaţi că această viaţă trecătoare trăită pe pământ nu reprezintă altceva decât o viaţă de încercare, o şcoală! Esenţa voastră, cea mai mare parte a fiinţei voastre, vă aşteaptă într-o altă lume, în care soarele nu apune niciodată, în care noaptea nu se lasă şi în care unicul stimulent al vieţii este lumina, adică iubirea, care penetrează toate sferele cereşti.
Ascultaţi cuvintele Mele şi Îngăduiţi-Mi să vă ajut să înţelegeţi semnificaţia celor rostite de Mine acum aproape 2000 de ani, dezvăluindu-vă conţinutul lor spiritual suprem. Aceste cuvinte sunt dovada cea mai vie a iubirii Mele părinteşti pentru voi, copiii Mei. Încă din acele vremuri am încercat să le arăt evreilor cât de mare este iubirea Creatorului pentru copiii Săi, dacă este privit ca Părinte. Din păcate, ei nu M-au înţeles, iar la ora actuală, umanitatea Mă înţelege chiar mai puţin.
Am spus atunci că: „Jugul Meu este uşor!" şi vă repet astăzi acelaşi lucru: „Cum ar putea fi altfel jugul impus de iubire? Nu devine o povară mai uşoară atunci când iubirea te ajută să o duci?"
Încercaţi să înţelegeţi acest mesaj! Renunţaţi la lumea exterioară, care nu vă poate oferi decât plăceri efemere, ce nu durează niciodată prea mult. Odată cu dobândirea posesiunilor lumeşti râvnite, plăcerea anticipaţiei dispare şi satisfacţia trăită se reduce aproape complet. Lucrurile se petrec cu totul altfel în lumea spirituală, împărăţia Mea este infinită. Posesiunile spirituale sunt nelimitate, iar progresul etern devine astfel posibil. Fiecare nouă etapă de evoluţie conduce la o fericire mai mare, la o putere superioară şi la o capacitate creatoare mai amplă.
În timp ce planul material presupune existenţa anumitor condiţii şi circumstanţe pentru a obţine succesul dorit, progresul spiritual oferă întotdeauna şansa de a avansa, în timp ce în planul material depindem întotdeauna de alţii, în cel spiritual principala sursă în care putem descoperi toate comorile lumii infinite a spiritului este chiar propria noastră fiinţă. Eu nu Mă pot revela vouă în calitatea Mea de Tată, Fiu şi Spirit Suprem decât în interiorul fiinţei voastre. De această revelaţie depind pacea şi echilibrul vostru interior, în lumina cărora toate necazurile vieţii nu mai apar ca o pedeapsă, ci ca nişte încercări necesare, menite să vă conducă spre o mai mare înţelepciune. Numai aşa veţi putea înţelege pe deplin cuvintele: „Veniţi la Mine, voi, cei trudiţi şi împovăraţi!" Iubirea infinită şi eternă a Tatălui ceresc v-a dat să duceţi această povară, dar tot ea este cea care vă ajută să o purtaţi.
Suferinţele şi necazurile acestei vieţi temporare nu mai apar în această lumină ca încercări îngrozitoare, ci ca binecuvântări oferite de Tatăl care nu doreşte să facă din copiii Săi nişte stăpâni ai acestei lumi, ci nişte pionieri spirituali ai învăţăturilor Sale de iubire, capabili să pătrundă în împărăţia Sa eternă.
Lăsaţi aceste cuvinte să pătrundă în inimile voastre, căci ele vă vor conduce la realizarea supremă, care vă va ajuta să înţelegeţi ultimele cuvinte citate la începutul acestui capitol: „Căci jugul Meu este bun şi sarcina Mea este uşoară!" Amin.
ISUS CATRE LORBER

Niciun comentariu: